Friday, March 29, 2013

post HARI LAHIR 160313 :)

assalamulaikum wbt..
Alhamdulillah, bersyukur ke hadrat Illahi kerana dengan izin dan limpah inayahNYA dapat sy mengupdate blog yang x seberapa ini..
22 tahun yang lepas,
16 Mac 1991 ,
1750 pm,
lahirlah seorang anak kecil untuk menumpang di bumi ALLAH yang fana ini, dilahirkan oleh seorang ibu sekuat Esah binti Salleh, pemilik nama Nur Imanie Fatihah Mohd Hussain sangat bertuah memiliki sebuah keluarga yang sangat menyayangi dirinya seadanya..menyayangi tanpa syarat, tanpa alasan...memiliki 3 abang yang sentiasa menjadi hero melindungi adik-adiknya, mempunyai 2 kakak, tempat bercerita dan bermanja dan seorang adik yang boleh diibaratkan madu dan hempedu..saya bahagia dan sangat bertuah..walaupun dilhirkan dalam sebuah keluarga yang serba kekurangan, sy bersyukur ALLAH masih memberi peluang untuk saya merasai nikmat kasih sayang yang tidak berbelah bagi..
Dalam menempuh hidup ini..bohonglah jika dikatakan saya tidak pernah didatangi ujian..kadangkala, ujian itu terlalu berat sehinggakan saya tidak mampu memikulnya.. TAPI saya yakin, ALLAH tidak akan menguji hambaNYA diluar kemampuan...menyelusuri onak dan duri selama 22 tahun, bnyk skli airmata menitis..bukan menyesali nasib diri tapi kerana bnyknya khilaf diri....subhanallah..
seringkali sy di uji dengan mainan emosi...kadangkala meniti di fikiran sy, kenapa saya dilahirkan sebagai seorang wanita yang sangat sensitif?hati ini mudah sangt tersentuh..moga saya menjadi seorang muslimah yang kuat hatinya..AMIN..doakan sy ye sahabat..:)
ma ayah...
terima ksih kerana membesarkan anakmu dengan penuh kesabaran..anak perempuan bongsu..terlalu sensitif.hanya ma ayah n keluarga shja yang memahami..jasa kalian tidak mampu dibalas..ALLAH, tempatkan kedua ibubapaku di SYURGAMU..
keluarga tercinta..terima ksih menjadikan diri ini insan yang istimewa..ada abang, kakak,aadik yang menceriakan...abg ipar, kakak ipar dan anak saudara yang tersayang..sy bahagia yaALLAH..walaupun tidak dilimpahi dengan harta kekayaan..sy kaya dengan kasih sayang..alhamdulillah..
sahabat2 tercinta..nurul ashinaz..fie...myra..thnks sayang sentiasa buat iman senyum..iman doakan kaliann bahagia dengan pilihan hati masing2..:)
shbt2 smkani.sktr..dip pakk..trmkasih sahabt..kalian sahabat terbaik:)
kepada sahabat yg telah mengKHIANATi persahabatn ini..terima ksih mengajar saya menilai mana sahabat yang membantu,mana sahabat yang menjatuhkan..terima kasih, tanpa kamu..sy tidak akan mengenal erti persahabatn sejati..:')
terima kasih ALLAH..mengurniakn sy senyuman di sebalik kedukaan:)


iman, fairuz and nemo masa interview ISMP..synaz driver peribadi iman..tq sayang:)

kami di majlis reunion lepas hantar thesis:)

fie..syenaz.iman:) syang slamnya


ibu tercinta..tiada pengganti:)
sje nak post gambar2 insan terpenting dalam hidup ini..sayang kalian kerana ALLAH..:)
nanti post gambar p I-city ngan cintahaty nurul ashinaz smpena birthday..tq sayang:D

1 comment:

Anonymous said...

time nii iman pakai baju dgn seluaq fie ! kesian iman baju dgn seluaq besaq ! HAHAHAH. iloveyou so much iman ! syg sngt3. mintk2 dpt jumpa. rindu iman sngt3 !

Daisypath Anniversary tickers