Sunday, December 30, 2012

ALLAH..jagakan dia untukku:')

assalamualaikum wbt..
alhamdulillah..masih berkesempatan untuk menulis di blog ini..
hari ni terasa mcm nak menulis sesuatu tentang dia..
tinggal beberpa bulan sebelum dia fly ke sabah..hurmm..
sedih,but kena terima seadanya, 
kena memahami tugas dia..
walaupun pahit..tapi sy selalu pesan pada hati,
hati kena redha..
hati kena kuat..
hati mesti bertahan..
100710..
tarikh kami mula berkenalan..
menjadi sahabat yang saling melengkapi..
dia sahabt yang selalu disisi..sentiasa ada duka dan duka..
sentiasa meminjamkan bahu dan telinga untuk sy..
hasil dari passing2 num oleh seorang kawan yang
mungkin mempunyai niat untuk memperkenalkan sy kepadanya..
atau mempunyai niat yang sebaliknya..
wallahua'lam..
tapi hasil dri passing2 num 2..
kami menjadi sahabt..
alhamdulillah..
sehingga kami bergelar "tunang" tanggal 27 Nov 2012,
dia msih seperti pertama kali kenl dulu..
tidak berubanh..
sentiasa sabar melayani karenah budak2 sy yang melampau ni..huhuhu
terima kasih ALLAH..
dia lelaki yang sy sayang selain ayh n family sy..
YA ALLAH..
kuatkanlah ikatan hati antara kami..
utuhkan hubungan kami sehingga ke jinjang pelamin..
eratkan percintaan kami hingga SyurgaMu Ya ALLAH..
terima ksih ALLAH..
mengurniakan "sahabat" yang setia..
yang tidak goyah pada persahabatnnya walaupun banyak kerenah sy yang menguji kesabarnnya..
yang menegur kesilapan sy ..
yang menasihati sy..
yang menjadikan keluarga sy seperti keluarganya juga..
terima ksih ALLAH..
YA ALLAH...
jika dia jodohku,tetapkanlah dan kuatkan hati kami untuk bertaut di jalanMU..
jika sebaliknya..kuatkan hati kami untuk melalui hari-hari yang mendatang dengan penuh ketabahan dan ketaqwaan...
Amin..
:
:
:
:
:
:
:
:
V

:
:
:
:
:
:
:
V

:
:
:
:
V

ALLAH..jagakan dia untukku..:')
Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku
Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Walau ku tahu kau takkan sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku
Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku..
:)wassalam





No comments:

Daisypath Anniversary tickers